Kto może ćwiczyć aqua-fitness?
Aqua fitness jest zalecany niemal wszystkim: młodym i starszym, otyłym i szczupłym a nawet osobom pooperacjach, kobietom w ciąży, osobom cierpiącym na osteoporozę i
artretyzm, osobom mającym problemy zukładem kostno-stawowym.Aqua aerobic umożliwia dłuższe niż na lądzie wykonywanie ruchów i ćwiczeń wywołujących zmęczenie, zasprawą ciśnienia hydrostatycznego wody oraz siły wyporu. Wysiłek potrzebny do zachowania pionowejpostawy ciała jest zredukowany do minimum, odciążone są także kręgosłup i stawy. Osoby korzystająceregularnie z ćwiczeń w wodzie mogą liczyć na utratę wagi ciała, wzrost wytrzymałości organizmu orazwiększą siłę mięśniową oraz ogólną gibkość i rozciągliwość ciała.

Komu polecamy aqua aerobic?
– osobom nie potrafiącym pływać – zajęcia pomagają w oswojeniu się z wodą
– kobietom w ciąży – do 6 tygodni przed porodem
– osobom starszym
– osobom zestresowanym
– osobom po przebytych złamaniach, zwichnięciach, oraz skręceniach
– osobom z nadwagą
– osobom z bólami kręgosłupa oraz stawów
– wszystkim, pragnącym zadbać o swoją kondycję i figurę